Tridian – hrajem tam, kde se nehraje popík….

• Číst 2290 krát

Tridian je kapela vyznávající klasický hardrockový styl, podpořený ostrým kytarovým zvukem a klávesovým Hammond soundem, se zkušebnou v Praze. Kapela vystupuje spolu se spřízněnými kapelami po klubech, sálech a festivalech tam, kde se nehraje popík...

Sestava:
Honza "Klap" Klapka - zpěv
Ivan "Mlock" Kubát - kytara
Honza "Chochy" Chocholoušek - bicí
Bohouš Petrák - basová kytara
Martin "Bororo" Borovička - kytary, Hammond klávesy, zpěv
Petr Vaněk - Hammond klávesy

Tak nad touto plackou jsem dlouho přemýšlel. Vrátilo mě to o dobrých 20-30 let zpátky na české tancovačky, jak jsme jim to říkali? Jooo už vím – zábavy. Tenkrát jsme říkali - jdeme na zábavu. Tenkrát se ale lidé uměli bavit a taky se na to připravit…na to bavení. Vždycky se nejdřív šlo udělat si základ do nějaké oblíbené hospůdky, ať už v místě bydliště nebo při cestě, nebo úplně jinam do neznáma. A pak jsme teprve šli připraveni na zábavu.

První song Rej figurín – zaujal mě zvuk kláves – hamondky jak u Deep Purple, akorát mi tam chybí Lordovi improvizačky. Pak jsem si našel Info o kapele a vskutku hammond klávesy. Druhý kousek na fošně už jsou výraznější kytarové riffy a i kytarové sólo vykazuje znaky Old school hard rock. Jsem zvědav, jestli přijde i nějaká vypalovačka ve stylu Long Live Rock´n´roll . A ta přišla až na samém konci, i když to nebylo to, co jsem čekal, ale potěšilo – „Zůstaň tu stát“.

Pět kousků jsou klasické nahrávky a další čtyři už živáky a to doslova, cítím, že je to daleko živější, víc energie tak jak to bývá u koncertů. Dodnes se nepřestávám divit, proč už nechodí tolik lidí na živou muziku, co bysme před 30 lety dali za to, kdybychom tenkrát mohli všechno vidět na vlastní oči, stoupnout si přímo pod pódium a hltat jak kdo hraje, jakou má kytaru a aparát. Dnes je všechno až tak moc nebezpečně snadno dostupné na internetu, proto si myslím, že to hlavně zvyšuje lenost zvednout zadky a jít se bavit opravdu na živo a ne jen čučet do monitoru nebo do telefonu a nudit se.

V telefonu vám nikdo nepředá tu energii muzikantů při živém vystoupení !!