Cathedral In Flame

• Číst 7454 krát

Velmi zajímavý počin se nám dostal na redakční stůl a to vinyl Cathedral In Flame gotické formace z Prahy a vedle majestátně vyhlížejícího vinylu je to krásná rakvička, která obsahuje flesh disk s elektronickou podobou LP plus fotografie a video kapely. Bonusem je zapalovač a malá papírová katedrála, kterou si můžete zapalovačem ihned i zapálit. Nádherný sběratelský kousek, který dostane místo vedle rakve s CD a DVD italských Death SS. Co je minus je absence jakýkoliv informací o desce, kapele, ba i skladeb na samotném vinylu, škoda že na přebalu desky nejsou aspoň texty, tak člověk musel zapátrat na internetu – kapelu tvoří Phil Lee Fall – zpěv, Ambra Von Bernstein – zpěv, Billac de Ville – kytara, Gatsby - basová kytara, kytara, programování, klávesy a album bylo z „mastrované“ v Londýně pod dohledem Petea Mahera (Rolling Stones, DM..)
Ale k muzice.
Hned úvodní klipovka Python je vynikající, hluboký a temný příjemně monotónní mužský vokál, kterému sekunduje svým hlasem blonďatá kráska. Místy až slyším kultovní Sisters Of Mercy. Red Car jako dvojka už má svižnější tempo, dominuje basa, parádní vokál. Titulní Children Of The Blackest Hole se odehrává až v komorním duchu a pomalém tempu opět ze zpěvu běhá mráz po zádech, nádherné hudební kompozice. Téměř vlčím zavytím a basou začíná čtyřka Hungry As The Gaves, opět mám místy pocit „Sisters“. Pomalé Gunslinger's Blues v závěru je bez chyby, muzika podpořená „zvony“ a stejně jako z předešlé Hungry temnota z muziky jen „kape“. A musím podoktnout, že přestože se na albu vyskytuje poměrně dost elektroniky, tak tady to opravdu sedí. Myslím, že každý vyznavač gotického rocku bude nadšen!
Co dodat, tohle mi fakt udělalo radost, na první album kapely je to výborné a doufám, že se brzo dočkáme regulérního CD s plnohodnotnou stopáží. Naprosto doporučuji kouknout se na klipy kapely a já si to jdu dát dnes po třetí!!