Gotická Sarkonie se představuje

• Číst 3692 krát

Sarkonia je kapela, která přináší nejen svou hudební tvorbu, ale také ideologii, která nabízí zcela jiný pohled do nitra lidské duše, emocí, vnímání člověka a světa kolem něj. Je postavena na šesti základních pilířích, zhmotněných bytostech, které také ztělesňuje, a jejichž moc tvoří dohromady jeden celek a celkovou vnitřní rovnováhu a harmonii, pochopení. Tolik o sobě píše kapela - zajímavé představení hudebního tělesa.

Obsazení:
Sat - zpěv + kytara;
Freya - zpěv;
Irae - baskytara;
Danae - bicí;
Kairis - zpěv;
Tris - kytara

O to víc jsem natěšenej na poslech placky, mé očekávání něčeho tajemného až mystického. Intro super, navozuje atmosféru přesně tak jak jsem očekával – tajemno, procházení se lidským mozkem a jeho zakoutími (emoce a pocity se samozřejmě nachází v mozku a jeho elektrických signálech), obzvlášť když jsem si přečetl co mě čeká za skladby: Závist,Touha, Zloba, Strach, Radost, Smutek, Tajný sen.

Úvodní skladba z hymnického startu přechází spíš do výpravného povídání o jedné z nejhorších lidských vlastností. Trošku mě to zavání něčím jako metalovou operou nebo rockovým muzikálem. Nemůžu si pomoct, ale při poslechu se mi vybavují různé obrazové představy, určitě by to bylo skvělé představení a přímo to volá po nějakém zpracování do videoklipu. CD pak pokračuje dalšími lidskými emoce, které jsou velmi působivě zpracovány do jednotlivých skladeb. Nejvíc na mě zapůsobila zřejmě „Radost“, která podle mě trošku vybočuje z celého kompletního setu svojí životaschopností, jako by shrnovala životní pouť lidí, neboť na špatné zážitky lidé rychleji zapomínají než na ty krásné.

Na debutové album je nahrávka velmi kvalitní a při poslechu jsme nuceni se zamyslet nad jednotlivými emocemi, které vlastně ovládají náš život.