Přichází nový Antichrist jménem Solfernus

• Číst 2314 krát

Černé duše jménem SOLFERNUS vydali nové CD ve spolupráci značek Satanath records a Murdher Records. Moraváci s pekelným názvem SOLFERNUS se hlásí s aktuální nahrávkou „Neoantichrist“.

Sestava téhle kapely je takový brněnských all star blackmetalových band. Dva členové ROOT, k tomu borec z ASGARD a BIG BOSS BANDU a vokalista, který nazpíval všechny desky INNER FEAR. To je slušná smečka. Igor– kytara, vokály, klávesy a efekty, Paul Dread – bicí, Parambucha – basa, Khaablus – zpěv. Na nahrávce se objevuje taky hlas samotného Mistra pekel Big Bosse.

Ačkoliv výše uvedené kapely hrají jiný typ black metalu, přeci jenom je tam cítit provázanost. Nejvíc to asi slyším ve vokálech. Přeci jenom Igor zpívá sbory i v milovaných ROOT, i když má Khaablus hlavní slovo, tady si kluci rozumí. Sborové vokály nemají chybu. Třeba v songu „Once upon a time in the East“ dostávají vokály až mystický nádech. Nádhera!

solfernus2

My Aurorarae začíná akustickou kytarou, kterou lze oprávněně označit za španělku. Ten jižanský motiv plný Slunce a kastanět tam prostě je. Ale nenechme se zmást, tohle nemůže skončit jinak než pořádnou řežbou kytar. Přesah do jiných odnoží metalu tady je hodně cítit.

Titulní „Neoantichrist“ se pyšní netradičním bubláním kytar. Největší devizou této desky je její vyspělost a variabilita. Najdete zde totální blackmetalové nářezy vedle magických eposů. Navíc stojí za to zaposlouchat se do textů. Je to nářez, ale přesto je vokálům relativně dobře rozumět. A kdybyste nerozuměli, tak se začtěte do textů, které jsou všechny uvedené v rozsáhlém bookletu na vysoce kvalitním papíře. To se dnes už taky vždycky nevidí.

Hodně povedená deska nejen pro ortodoxní blackmetalisty.