Roxor se svým DVD ukazuje Správný směr

• Číst 7462 krát

Nymburská legenda Roxor je na scéně víc jak 30 let a za tu dobu nabrala pořádnou „porci“ věrných rockových fanoušků. Roxor pod taktovkou Ondry Marka je znám svými výbornými koncerty, které nabízí nejen pastvu pro uši, ale oči. Ano koncert Roxor je pořádná dávka správné rockové show se vším všudy, včetně překrásné čertice, popř. i návštěvy „samotného Ace Frehleyho“ ze slavných Kiss. A právě těmto fanouškům Roxor věnuje nové DVD Metal Heart, nazvané podle velkého hitu kapely. Na záznamu najdete části koncertů - například výroční koncert v Kolíně, nebo nezapomenutelný cirkus na Masters of Rock. Pro fajnšmekry jsou přidány fragmenty nezveřejněných záznamů z bohaté éry kapely od roku 89, který prezentuje klip Monseigneur, nebo rok 96 živý záznam z Nymburka s Příšerou Baskervilskou. Součástí nosiče je i pětice oficiálních klipů jako Kazatel, Metal Heart, Než skončí show, Tvoje tvá a Kdo si počká.
Roxor to opravdu dělá velmi dobře a má silný tah na branku. Každý nový počin se stává i výborným „klenotem - suvenýrem“ do sbírky každého rockera a to i co se týče grafického zpracování (vinyl je prostě úžasný, stejně tak i booklety kapely). Stejně atraktivní a zajímavý je podpůrný materiál pro fanoušky jako jsou náramky, trička či kelímky a další věcičky, které můžete najít v eshopu kapely. DVD kapely Roxor by nemělo chybět ve sbírce nikoho, komu v těle tepe Metal Heart….naprosto doporučujeme. Jen s obalem si kapela mohla více vyhrát, jsem zvyklý z dílny Roxor na obaly v luxusním provedení.