Limetal se pustil na tenký led, snad nebude volat may day

• Číst 2002 krát

Je mi opravdu ctí, že můžu být jedním z prvních recenzentů prvního singlu „nové" kapely Limetal. Jedná se o dvě skladby, které se již před časem objevily na facebookovém profilu kapely. A o koho, že se jedná? Kdo je Limetal? Vyloženě se mi dere na jazyk jiný kyselý název. Ano, jsou to pánové z Citronu, kteří podle verze jedné znesvářené strany odešli, a druhá strana tvrdí, že byli odejiti. Vyberte si dle libosti. Možná je dobře, že máme dvě kapely. Fanoušci a čas jistě rozhodnou, která z nich přežije a dokáže bavit publikum víc. Podrobnosti o této cause si můžete přečíst také v rozhovoru na našem webu.

Nyní se podívejme na zoubek aktuálnímu singlu Limetal. Úvodní skladba dvoupísňové kolekce se jmenuje Na tenkém ledě. Ano, Vašek Vlasák, Jarda Bartoň, Jura Šperl a Fany Michalík se skutečně vydali na tenký led. Není jednoduché, rozhodnout se opustit zavedenou skupinu a vyjít na trh s novým jménem. Ke zmíněnému kvartetu se přidal mladý bubeník Lukáš Pavlík a na první poslech musím říct, že to kapele společně sluší. Na tenkém ledě je jasná vypalovačka s ostrými kytarami, možná trošku ostřejším zpěvem Fanyho. Druhá píseň May day je hudebně barevnější. Šlape jako dobře namazaný stroj. Kapele to hraje náramně. V Citronu býval kritizován bicmen Radim Pařízek za styl hry bum – čvacht. Tohle Limetalu fakt nehrozí. Lukáš do toho mlátí jako hluchej do vrat. A jeho mladá a dravá razance kapele sluší.

Těším se na nějaký ten koncert a taky na velkou desku. Fandové se můžou těšit na další desku z producentské dílny legendárního Honzy Němce, který se podílel například na anglické verzi Radegasta od Citronu nebo Andělovi na útěku od Kreysonu. Tenhle již prošedivělý chlapík, naturalizovaný Němec s českými kořeny, stále své řemeslo umí. A Limetal taky! Dávám palec nahoru!